Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Γεία σας!!!!!!!!!!!!!!!

Η αλήθεια είναι ότι έχω λίγο άγχος και δεν ξέρω ούτε πως να ξεκινήσω αλλα ούτε και τι ακριβώς να γράψω.Είμαι λίγο άσχετη  με τον κόσμο των blogs όποτε δεν είμαι σίγουρη αν τα έχω κάνει όλα σωστά...Αλλά ας τα αφήσω προς το παρών αυτά και ας συστηθώ.Με λένε Στέλλα και είμαι τελειόφοιτη φοιτήτρια.Τρελαίνομαι να κάνω χειροποίητα πράγματα και αυτός είναι ο λόγος που αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ ένα blog.Πολλές φορές βρήκα μέσα σε blogs ιδέες για κατασκευές που με ενθουσίασαν και με έκαναν να ''κολλήσω'' ακόμα περισσότερο με όλα αυτά.Ετσί πήρα την απόφαση να φτιάξω και εγώ ένα blog μέσα απο το όποιο θα  μπορέσω να παρουσιάσω τις ιδέες μου και τον τρόπο με τον οποίο τις εκτελώ!!!Αυτά τα λίγα προς το παρών (είναι και το άγχος που λέγαμε),ελπίζω να σας αρέσουν οι αναρτησεις μου!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου