Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Αλλαγή ΤΩΡΑ!!!

Ψάχνοντας στην ντουλάπα μου ανακάλυψα ένα ζεύγαρι παλιά πέδιλα τα οποία είχαν κάποιο πρόβλημα και δεν φορούσα πια.Όταν τα είδα όμως θυμήθηκα πόσο πολύ μου άρεσε να τα φοράω και αποφάσισα να τα αλλάξω.Ηθέλα απο καιρό ένα ζεύγαρι μαύρα πέδιλα και έτσι κοίταξα μέσα στα κούτια με τις χάντρες,τα κουμπιά,τα κορδόνια,τις κόλλες κ.α. και βρήκα μέρικα αντικείμενα στο χρώμα του μαύρου που ίσως να μου ήταν χρήσιμα για αυτή την αλλαγή!!!
Τα υλικά που χρειάστηκα είναι:
6 κουμπιά(4 χρυσά,2 μαύρα)
κορδόνι μαύρο
κορδέλα μαύρη
μαύρη πάστα για περίγραμμα(δεν ξέρω πως ακριβώς το λένε,είναι αυτό που κάνουμε τα περιγράμματα όταν ζωγραφίζουμε πάνω σε γυαλί)
πιστόλι σιλικόνις
ψαλίδι(για να κόψω στο μήκος που χρείαζομαι το κορδόνι και την κορδέλα)

Τοποθετούμε σιλικόνι περιμετρικά του μπροστινού τμήματος του πεδίλου και κολλάμε το κορδόνι.Φροντίζουμε η αρχή και το τέλος του κορδονιού να βρίσκονται κάτω απο το λουράκι που περνάει απο πάνω ώστε να μην φαίνεται η ένωση τους καθόλου.Βάζουμε μια ποσότητα σιλικόνις στο μέγεθος ενός μπιζελιού και κολλάμε στο πάνω μέρος το κουμπί.
Κολλάμε με τον ίδιο τρόπο κάτω απο το μαύρο κουμπί τα δύο χρυσά αφήνοντας μικρή απόσταση μεταξύ τους.Καλύπτουμε όλο τον χώρο που βρίσκονται τα κουμπιά με την μαύρη πάστα για περιγράμματα και περιμένουμε να στεγνώσει(δεν χρειάζεται πολύ ώρα,περίπου ενα μισάωρο,και αν θέλουμε πιο γρήγορα μπορούμε να τα βγάλουμε για λίγο στο ήλιο).Αφού στεγνώσουν περνάμε την μαύρη κορδέλα κάτω απο το κουμπί εκεί που περνάει το λουράκι και κολλάμε με σιλικόνι εκει που ξεκινάει και εκεί που τελειώνει η κορδέλα(κόντα στην σόλα του παπουτσιού,αριστερά και δεξιά).

Τα καινύργια πέδιλα είναι έτοιμα!!!!!
Ελπίζω να σας αρέσουν και να σας έδωσα μια καινούργια ιδέα!!!Εγώ πάντως τα εχω ήδη φορέσει και μου αρέσουν πολύ!!!!!!Περιμένω τα σχολιά σας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου