Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Βραχιόλι απο πλαστικό μπουκάλι με την τεχνική Macrame!!!!!!!!!

Γεία σας,γεία σας,γεία σας!!!!!!Τι κάνετε?Εγω κάλα είμαι,εδώ προσπαθώ να ξεμπερδευτώ με το λογαριασμό στο google και το blog γιατί γενικά δεν έχω ιδέα πως λειτουργούν και γενικά σε ότι αφορά όλα αυτά κινούμαι με ταχύτητα χελώνας..
Σήμερα χαζεύοντας στον ιντερνετ είδα κάποια βραχιόλακια με την τεχνική macrame και έτσι είπα να δοκιμάσω να φτιάξω και εγώ!!!!!!
Υλικά:1 πλαστικό μπουκάλι
           ταινία κολλητική ή ζιλοτέιπ
           κλωστές χοντρές ότι χρώμα θέλουμε
           ψαλίδι
Την ιδέα την πήρα απο αυτο το site  http://maryandpatch.blogspot.gr/2012/02/bracelets.html
Εδώ χρησιμοποιούν βραχιολάκια σιδερένια και πλέκουν γύρω τους.Επειδή εγώ όμως δεν είχα και γενικά μου αρέσει να χρησιμοποιώ υλικά τα οποία είναι εύκολα να έχω στο σπίτι,σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω μιά λωρίδα απο ένα πλαστικό μπουκάλι και να το τυλίξω γύρω γύρω με ταινία για να γίνει πιο λείο!!!









Με βάση το σχεδιάγραμμα στο site που βρήκα έπλεξα γύρω απο το πλαστικό και έφτιαξα το βραχιόλι μου!!!!!
Το βραχιόλι τελειωμένο και ένα ακόμα που έφτιαξα!!!!!!!








    
Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!!!!!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου